KONFERENCE PERFORMIA 2025

LIDÉ A ČAS: Získejte pro svůj tým náskok

S ohledem na přítomnost i budoucnost se zaměříme na největší výzvy v oblasti budování týmů a nabídneme vám praktické a efektivní způsoby, jak je zvládnout. Můžete se těšit na inspirativní příklady úspěšných českých firem a setkání s lidmi, kteří se stejně jako vy stále snaží věci zlepšovat a posouvat. Navíc se zaměříme u každého tématu na to, abyste ušetřili čas a získali pro sebe a svou firmu náskok. Doufáme, že na této konferenci nebudete chybět! Těšíme se na vás!

14. a 15. května 2025 v Praze


Kdo na konferenci vystoupí?

Jednotlivá témata si opět vezmou na starosti naše zkušené trenérky seminářů v čele s výkonnou ředitelkou Performie Lucií Spáčilovou. Určitě nezapomeneme na mnoho konkrétních příkladů z praxe našich klientů a talkshow.

Konferencí vás provedou ostřílení moderátoři Barbora Hartmannová z Performie a Libor Sedláček z GUMEXu.


Na jaká témata se můžete těšit?

Témat bude hned několik, ústřední témata celé konference však budou dvě:

1. LIDÉ A PŘÍTOMNOST: Jak pracovat s tím, co už dnes máme – efektivně, ziskově, chytře

2. LIDÉ A BUDOUCNOST: Jak vytvořit budoucnost, která se nám bude líbit


Co si z konference odnesete?

  • Jasnou představu o tom, jak pracovat se svým současným týmem tak, aby vám nikde zbytečně neutíkal čas, energie či peníze.
  • Konkrétní návod na to, co správně nastavit, aby firma mohla personálně expandovat a nevykrvácela zevnitř.
  • Tipy na užitečné online nástroje i jednoduché ale chytré vychytávky, které vám v HR ušetří čas a nervy.
  • Velké množství konkrétních tipů a návodů z praxe těch nejúspěšnějších firem, které jsou vám v mnohém podobné.
  • Informace, které půjdou do hloubky a které podložíme příklady z praxe.
  • Seznam věcí, které hned po příchodu do práce budete moci zavést.
  • Dobrou náladu a naději, že i nelehké situace se dají zvládnout a že v tom nejste sami.
  • Novou chuť se do toho všeho pustit.

Kdo by na konferenci neměl chybět?

Konference je určena pro všechny, kdo vědí, že ti správní lidé "na palubě" jsou základem úspěšné firmy a pro ty, kdo se snaží věci kolem sebe stále zlepšovat, ale občas jim na zavedení „zlepšováků“ do praxe nezbývá čas. Chybět by na konferenci neměl šéf firmy, manažeři klíčových týmů a personalisté. Na své si přijde každý, kdo lidi vede, kdo vybírá nové lidi do týmu nebo kdo pracuje na rozvoji potenciálu zaměstnanců.

Témata detailněji

Tady najdete mnohem více detailů k tématům, kterým se na konferenci budeme věnovat. Věříme, že po jejich přečtení bude vaše účast jistá.

1. LIDÉ A PŘÍTOMNOST: Jak pracovat s tím, co už dnes máme

JAK BÝT DOBRÝM LÍDREM PRO TAHOUNY A SPRÁVNĚ VÉST VYKONAVAČE

Čím můžeme někdy nevědomky ze skvělého tahouna udělat pouhého vykonavače? Jak ze svých lidí dostat více iniciativy, samostatnosti a ochoty jít za cíli, které si sami stanoví, protože prostě chtějí věci kolem sebe zlepšovat? Jaké vlastnosti charakterizují dobrého lídra a jak se liší od manažera? A Jak člověk sám na sobě pozná, že je dobrým lídrem? Na to vám odpoví Lucie Spáčilová a doplní ji host z praxe.

ZÁSADNÍ PRINCIPY SPRÁVNÉHO ODMĚŇOVÁNÍ

Nastavit ve firmě správné odměňování bývá někdy velmi dlouhý a komplikovaný proces. My bychom vám rádi do této oblasti vnesli nadhled a lehkost. Nebudeme se zabývat konkrétními čísly, ale projdeme zásadní principy, na kterých byste veškeré odměňování měli postavit tak, aby to nedemotivovalo ty nejlepší lidi, nebo se kolegové nestavěli proti sobě. Můžete se těšit na praktický návod, čím začít, čeho se držet a jak se z toho nezbláznit.

JAK ZVÝŠIT PŘÍJEM FIRMY SKRZE ZAMĚSTNANCE

Myslíte si, že příjem firmy mohou ovlivnit jen obchodníci a marketing? A co když vám řekneme, že příjem firmy ovlivňuje každý jeden zaměstnanec? Co by měli vaši lidé znát, čemu by měli rozumět a co denně aplikovat, aby podpořili lepší výsledky firmy? Těšte se na praktický trénink toho, jak své zaměstnance naučit principům, které ve výsledku zvýší příjem vaší firmy.

TALKSHOW: Největší průšvihy při zavádění Performia know-how do firmy

Co si budeme povídat. Zavést něco, co jsme se naučili na seminářích, v knihách nebo od konzultantů, do praxe, chce hodně odhodlání, sebedisciplíny a otrlosti vůči poznámkám kolegů ve stylu „Tys byl zase na nějakým školení, že jo?“ A právě na to, co se zavést tak úplně nepovedlo a čeho se v takových situacích předem vyvarovat, si moderátorka Barbora Hartmannová posvítí spolu s hosty z řad Performia klientů.

2. LIDÉ A BUDOUCNOST: Jak vytvořit budoucnost, která se nám bude líbit

JAK SPRÁVNĚ OBSADIT A VÉST STŘEDNÍ MANAGEMENT

Ne každý šikovný odborník s výsledky je automaticky dobrým šéfem. Někdy dobrý úmysl posunout někoho za odměnu končí fiaskem, a nakonec kromě manažera můžeme přijít i o dobrého pracovníka. Proto se podíváme na to, jak poznat v lidech potenciál být schopným manažerem. Kromě toho si společně sestavíme jakýsi kontrolní list k etablování a vedení manažera tak, aby firma mohla personálně expandovat a nevykrvácela zevnitř.

ONLINE SVĚT HR: ABYCHOM NEZASPALI DOBU

Vychytávek, které personalistům i manažerům šetří čas, jsou dnes tisíce. Jak si mezi nimi vybrat a opravdu ušetřit cenný čas? Díky praxi Performia klientů se podíváme na zlepšováky v podobě aplikací, programů, nástrojů na automatizaci a digitalizaci, umělé inteligence nebo úplně obyčejných věcí, které je možné jen velmi chytře využít.

JAK NA OBMĚNU PERSONÁLU

Zkušení zaměstnanci postupně stárnou a vyhlížejí odchod do důchodu. Nová generace ale nemá zdaleka takové znalosti a matadoři často postrádají potřebnou trpělivost pro zaučování. Jak v takové situaci „nezkoprnět“ a vědět, do čeho se pustit na prvním místě, na co dbát a do koho investovat? A jak to celé zvládnout bez zbytečné ztráty času, tempa a pozice?

NAKOPÁVACÍ TEČKA NA ZÁVĚR

V loňském roce přijel se svým tématem sebedůvěry šéfa sám zakladatel Performia International Mårten Runow. Nebyli bychom to my, abychom skvělou tečku na závěr nezopakovali a nevymysleli něco, co vás podpoří. Pracujeme na tom a brzy se k tomu dozvíte více.


Příjemnou atmosféru akce doplní partněři:


Co říkají účastníci loňského ročníku?


Jak vypadaly minulé ročníky?

Naše konference od roku 2016 už navštívilo 566 lidí (jsou mezi nimi i tací, kteří nechyběli ani na jedné). Přidejte se k nim.

Konference Performia 2024

Konference Performia 2023

MODERNÍ TRENDY HR 2022


Kdy a kde se konference koná

Konference se bude konat 14. a 15. května 2025 (ve středu od 9:00 do 18:00, ve čtvrtek od 9:00 do 17:30) v hotelu Aquapalace v Čestlicích u Prahy.


Kolik stojí účast?

Běžná cena účasti na konferenci je 23 900 Kč bez DPH. Prvních 60 míst za nejnižší cenu už je obsazeno. Ale u nás stále platí, že čím dříve se přihlásíte, tím lepší cenu máte. Dalších 60 přihlášených získá vstupenku jen za 19 900 Kč bez DPH. A ještě něco:

  • Druhá a každá další osoba ze stejné firmy má 10 % slevu. Zaplatí tedy jen 17 910 Kč bez DPH.
  • Pokud patříte mezi naše klienty s licencí Performia, pak máte 10 % slevu už na prvního účastníka. Pokud se vám tedy podaří přihlásit mezi dalšími 60 účastníky, zaplatíte jen 17 910 Kč bez DPH za sebe i další kolegy.

Přihlásit se můžete pomocí formuláře níže. Těšíme se na vás.

...

(Vyhrazujeme si právo odmítnout dodat službu z důvodu jejích plných kapacit.)

Přihlásit se na konferenci Performia 2025

Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat, abychom vám doplnili veškeré potřebné informace, případně vám zodpověděli vaše otázky.