Konference Performia 2025

LIDÉ A ČAS: Získejte pro svůj tým náskok

14. a 15. května 2025 v Praze

S ohledem na přítomnost i budoucnost se zaměříme na největší výzvy v oblasti budování týmů a nabídneme vám praktické a efektivní způsoby, jak je zvládnout. Můžete se těšit na inspirativní příklady úspěšných českých firem a setkání s lidmi, kteří se stejně jako vy stále snaží věci zlepšovat a posouvat. Navíc se zaměříme u každého tématu na to, abyste ušetřili čas a získali pro sebe a svou firmu náskok. Doufáme, že na této konferenci nebudete chybět!

Těšíme se na vás!

Na jaká témata se můžete těšit?

Témat bude hned několik, ústřední témata celé konference však budou dvě:

1. LIDÉ A PŘÍTOMNOST:
Jak pracovat s tím, co už dnes máme – efektivně, ziskově, chytře

2. LIDÉ A BUDOUCNOST:
Jak vytvořit budoucnost, která se nám bude líbit

Podrobnější informací k tématům najdete tady.

Kdo na konferenci vystoupí?

A konferencí vás stejně jako loni provedou ostřílení moderátoři Barbora Hartmannová z Performie a Libor Sedláček z GUMEXu.

Jednotlivá témata si opět vezmou na starosti naše zkušené trenérky seminářů v čele s výkonnou ředitelkou Performie Lucií Spáčilovou.

Určitě nezapomeneme na mnoho konkrétních příkladů z praxe našich klientů a talkshow.

Na jaké osobnosti z praxe se tedy můžete těšit?

Petra Kubáčová
advokátka ze spol. Accace Legal

Šárka Mikulová
personální ředitelka v METRANS

Markéta Souhradová
Country HR Manager ve Wienerberger

Kamil Jeneš
jednatel společnosti ZEDNICTVÍ JENEŠ

Mårten Runow
zakladatel Performia International

Václav Větrovec
ředitel společnosti VETOS

Co si z konference odnesete?

Jasnou představu o tom, jak pracovat se svým současným týmem tak, aby vám nikde zbytečně neutíkal čas, energie či peníze.

Konkrétní návod na to, co správně nastavit, aby firma mohla personálně expandovat a nevykrvácela zevnitř.

Tipy na užitečné online nástroje i jednoduché ale chytré vychytávky, které vám v HR ušetří čas a nervy.

Velké množství konkrétních tipů a návodů z praxe těch nejúspěšnějších firem, které jsou vám v mnohém podobné.

Seznam věcí, které hned po příchodu do práce budete moci zavést. A informace, které půjdou do hloubky a které podložíme příklady z praxe.

Dobrou náladu a naději, že i nelehké situace se dají zvládnout a že v tom nejste sami.
Novou chuť se do toho všeho pustit.

Kdo by na konferenci neměl chybět?

Konference je určena pro všechny, kdo vědí, že ti správní lidé "na palubě" jsou základem úspěšné firmy a pro ty, kdo se snaží věci kolem sebe stále zlepšovat, ale občas jim na zavedení „zlepšováků“ do praxe nezbývá čas.

Chybět by na konferenci neměl šéf firmy, manažeři klíčových týmů a personalisté. Na své si přijde každý, kdo lidi vede, kdo vybírá nové lidi do týmu nebo kdo pracuje na rozvoji potenciálu zaměstnanců.

Témata detailněji

Tady najdete mnohem více detailů k tématům, kterým se na konferenci budeme věnovat. Věříme, že po jejich přečtení bude vaše účast jistá.

1. LIDÉ A PŘÍTOMNOST: Jak pracovat s tím, co už dnes máme

JAK BÝT DOBRÝM LÍDREM PRO TAHOUNY A SPRÁVNĚ VÉST VYKONAVAČE

Čím můžeme někdy nevědomky ze skvělého tahouna udělat pouhého vykonavače? Jak ze svých lidí dostat více iniciativy, samostatnosti a ochoty jít za cíli, které si sami stanoví, protože prostě chtějí věci kolem sebe zlepšovat? Jaké vlastnosti charakterizují dobrého lídra a jak se liší od manažera? A Jak člověk sám na sobě pozná, že je dobrým lídrem? Na to vám odpoví Marta Machovská a doplní ji host z praxe.

Z PRAXE: Kamil Jeneš, jednatel společnosti ZEDNICTVÍ JENEŠ

Představte si šéfa, jehož noční můrou je nábor. Nedostatek schopných lidí ho přikovává k firmě, která je na něm závislá. Přichází naděje ve formě účinného know-how a nábory se daří. Nicméně tím to očividně nekončí – nábor je důležitý, ale ne samospásný. Co Kamil Jeneš udělal, aby dobře přijatý personál opravdu správně a maximálně nasadil? Jak se díky dobrým lidem a správnému vedení dokázal posunout na novou úroveň?

JAK ZVÝŠIT PŘÍJEM FIRMY SKRZE ZAMĚSTNANCE

Myslíte si, že příjem firmy mohou ovlivnit jen obchodníci a marketing? A co když vám řekneme, že příjem firmy ovlivňuje každý jeden zaměstnanec? Co by měli vaši lidé znát, čemu by měli rozumět a co denně aplikovat, aby podpořili lepší výsledky firmy? Těšte se na Ivu Schulzovou a její praktický trénink toho, jak své zaměstnance naučit principům, které ve výsledku zvýší příjem vaší firmy.

Z PRAXE: Václav Větrovec, ředitel společnosti VETOS

V krátkém vstupu nám Václav Větrovec nasdílí, jak zmíněnou teorii prakticky aplikuje ve svém týmu. Dodá nám odvahu a inspiraci, jak své spolupracovníky ještě více zapojit do společného tvoření, což ve výsledku podpoří výsledky celé firmy.

ZÁSADNÍ PRINCIPY SPRÁVNÉHO ODMĚŇOVÁNÍ

Nastavit ve firmě správné odměňování bývá někdy velmi dlouhý a komplikovaný proces. My bychom vám rádi do této oblasti vnesli nadhled a lehkost. Nebudeme se zabývat konkrétními čísly, ale projdeme zásadní principy, na kterých byste veškeré odměňování měli postavit tak, aby to nedemotivovalo ty nejlepší lidi, nebo se kolegové nestavěli proti sobě. Můžete se těšit na praktický návod, čím začít, čeho se držet a jak se z toho nezbláznit, který Vám dá Lucie Spáčilová.

Z PRAXE: Petra Kubáčová, advokátka ze společnosti Accace Legal

Odměňování není pouze věc interního nastavení. Na cestě z EU je nová směrnice o rovné odměně, která předkládá nové výzvy. Jak tomu porozumět, kdy se nás to týká a jak se na to připravit? Na to nám odpoví Petra Kubáčová. Do „lidštiny“ nám převede pokyny EU, které podobně jako v případě GDPR budeme muset akceptovat. V duchu „dobré zprávy“ nám poskytne i první záchytný manuál, kterým je možno se řídit.

TALKSHOW: Největší průšvihy při zavádění Performia know-how do firmy

Co si budeme povídat. Zavést něco, co jsme se naučili na seminářích, v knihách nebo od konzultantů, do praxe, chce hodně odhodlání, sebedisciplíny a otrlosti vůči poznámkám kolegů ve stylu „Tys byl zase na nějakým školení, že jo?“ A právě na to, co se zavést tak úplně nepovedlo a čeho se v takových situacích předem vyvarovat, si moderátoři Barbora Hartmannová a Libor Sedláček posvítí spolu s hosty z řad Performia klientů.

Pozvání přijali:

Martina Toušová Stupková, regionální ředitelka ve společnosti M&M reality holding

René Sion, výkonný ředitel společnosti Dallmayr

Kamil Jeneš, jednatel společnosti ZEDNICTVÍ JENEŠ

Václav Větrovec, ředitel společnosti VETOS

2. LIDÉ A BUDOUCNOST: Jak vytvořit budoucnost, která se nám bude líbit

JAK SPRÁVNĚ OBSADIT A VÉST STŘEDNÍ MANAGEMENT

Ne každý šikovný odborník s výsledky je automaticky dobrým šéfem. Někdy dobrý úmysl posunout někoho za odměnu končí fiaskem, a nakonec kromě manažera můžeme přijít i o dobrého pracovníka. Proto se s Lucií Spáčilovou podíváme na to, jak poznat v lidech potenciál být schopným manažerem. Kromě toho si společně sestavíme jakýsi kontrolní list k etablování a vedení manažera tak, aby firma mohla personálně expandovat a nevykrvácela zevnitř.

Z PRAXE: Šárka Mikulová, personální ředitelka společnosti METRANS

Představte si firmu o 720 lidech, která věci dlouhodobě dělá „jako vždycky“. Ne vždy to ale dobře funguje. Aby se firma celkově posunula a reflektovala na současné výzvy, je nutné podpořit změny ve středním managementu. A to právě pozorovala Šárka Mikulová a pustila se do akce. Podělí se s námi o to, co přesně vnímala a co nakonec ve firmě zavedli. Přinese svůj pohled na to, jak reálně posunout střední management a opravdu jej připravit na budoucnost.

ONLINE SVĚT HR: ABYCHOM NEZASPALI DOBU

Vychytávek, které personalistům i manažerům šetří čas, jsou dnes tisíce. Jak si mezi nimi vybrat a opravdu ušetřit cenný čas? Díky praxi Performia klientů se podíváme na zlepšováky v podobě aplikací, programů, nástrojů na automatizaci a digitalizaci, umělé inteligence nebo úplně obyčejných věcí, které je možné jen velmi chytře využít.

JAK NA OBMĚNU PERSONÁLU

Zkušení zaměstnanci postupně stárnou a vyhlížejí odchod do důchodu. Nová generace ale nemá zdaleka takové znalosti a matadoři často postrádají potřebnou trpělivost pro zaučování. Jak v takové situaci „nezkoprnět“ a vědět, do čeho se pustit na prvním místě, na co dbát a do koho investovat? A jak to celé zvládnout bez zbytečné ztráty času, tempa a pozice? Tím vším vás provede Marta Machovská.

Z PRAXE: Markéta Souhradová, Country HR Manager ze společnosti Wienerberger

Na jaké 3 oblasti je třeba se v praxi podívat, abyste obměnu personálu zvládli co nejlépe? Kdy je čas se tomu intenzivně začít věnovat a za jaký konec to vůbec vzít? A jaké překážky vás na téhle cestě mohou čekat a jak se na ně připravit? O tom nám přímo z praxe přijde popovídat Markéta Souhradová.

ZÁVĚREČNÁ NAKOPÁVACÍ TEČKA S MÅRTENEM RUNOWEM

V loňském roce přijel se svým tématem sebedůvěry šéfa sám zakladatel Performia International Mårten Runow. Nebyli bychom to my, abychom skvělou tečku na závěr nezopakovali, a tak se na něj můžete těšit i letos. Stejně jako loni nás určitě pobaví a zaujme a z ryze pracovní roviny přejde i do té osobní. Rozhodně je na co se těšit.

Příjemnou atmosféru akce doplní partneři:

Co říkají účastníci loňského ročníku?

Jak vypadaly minulé ročníky?

Naše konference od roku 2016 už navštívilo 566 lidí (jsou mezi nimi i tací, kteří nechyběli ani na jedné). Přidejte se k nim.

Konference Performia 2024

Konference Performia 2023

Kdy a kde se konference koná?

Konference se bude konat 14. a 15. května 2025 (ve středu od 9:00 do 18:00, ve čtvrtek od 9:00 do 17:30) v hotelu Aquapalace v Čestlicích u Prahy.

Kolik stojí účast?

Běžná cena účasti na konferenci je 23 900 Kč bez DPH. Prvních 120 míst za nejnižší cenu už je obsazeno. Ale u nás stále platí, že čím dříve se přihlásíte, tím lepší cenu máte. Dalších 60 přihlášených získá vstupenku jen za 21 900 Kč bez DPH. A ještě něco:

  • Druhá a každá další osoba ze stejné firmy má 10 % slevu. Zaplatí tedy jen 19 710 Kč bez DPH.

  • Pokud patříte mezi naše klienty s licencí Performia, pak máte 10 % slevu už na prvního účastníka. Pokud se vám tedy podaří přihlásit mezi dalšími 60 účastníky, zaplatíte jen 19 710 Kč bez DPH za sebe i další kolegy.

Přihlásit se můžete pomocí formuláře níže. Těšíme se na vás.

(Vyhrazujeme si právo odmítnout dodat službu z důvodu jejích plných kapacit.)

Přihlásit se na Konferenci Performia 2025

Po vyplnění formuláře vás budeme kontaktovat, abychom vám doplnili veškeré potřebné informace, případně vám zodpověděli vaše otázky.

Naše tipy a triky pro vás

Přidejte se k více než 7000 odběratelů tipů z praxe v náboru a vedení lidí. Aktuální tipy posíláme každý druhý čtvrtek.