Naše kolegyně René Kalašová nám jednoho dne řekla: "Potřebuju do bakalářky průzkum vnímání značky a chci ho realizovat v Performii. Pomůžete mi?" Odpověď našich holek v marketingu byla jednohlasně pozitivní. A tak vám tu teď můžeme ukázat zlomek z toho, co jsme o Performii zjistili od více než stovky našich klientů z řad šéfů a personalistů zejména malých a středně velkých českých firem. René práci obhájila a dokončila školu a my máme radost z toho, jak dopadly výsledky průzkumu. Pokud by se vám zdálo, že jsou až příliš pozitivní, můžeme na to říct jen jedno: Zavolejte nám a ověřte si je na vlastní kůži!
Performia: Firma, která dělá HR úplně jinak
Zeptali jsme se, jak by naši klienti popsali Performii někomu, kdo ji nezná. Nejčastěji se objevujícími tématy bylo vzdělávání, výběr zaměstnanců a také rozvoj zaměstnanců a práce s lidmi.

Jak Performii popsali klienti?
„Pokud chceš něco reálně změnit v oblasti personalistiky a chceš k tomu znalosti a dovednosti, které skutečně fungují a můžeš je v praxi ihned použít, Performia ti je dodá. Je to firma, za kterou jsou vidět výsledky. Neustále pracují na zlepšení a udržují pravidelný kontakt se svými klienty. Jsou k dispozici, když se potřebuješ poradit. S využitím jejich služeb uvidíš výsledky i ty.“
„Je to společnost, která pomáhá firmám budovat skvěle fungující týmy. Zaměřují se na výsledek a zároveň mají skvělý nástroj na testování potenciálu lidí, díky kterému získá personalista či šéf náhled na to, jak s člověkem pracovat či zda s ním vůbec do spolupráce jít. Skvělé know-how, zdravý rozum, fajn lidi.“
„Když se řekne Performia, vybavím si tým skvělých lidí, kteří svoji práci dělají s elánem a radostí. Věnují se nejen vyhledávání kandidátů, ale také vzdělávání, motivaci, internímu auditu. Při výběru zaměstnanců jim nejde pouze o to "najít někoho", ale hledají plnohodnotného a produktivního člena týmu. Pokud jde o vzdělávání zaměstnanců, je to u nás také jasná volba. Školení a semináře od Performie jsou vždy velmi žádoucí a přínosné. To je důvod, proč jsme spokojeným zákazníkem.“
„Je to společnost, která vám ukáže úplně jiný pohled na personalistiku. Předá vám svou filozofii a sofistikované know-how, jak správně posuzovat kandidáty a tedy efektivně sestavovat tým a jak s ním dále pracovat.“
43 % klientů vidí zlepšení značky

Jak dotázaní vnímají značku Performia?
„Mé vnímání značky Performia se zlepšilo díky jejich praktickým a užitečným nástrojům pro nábor a výběr zaměstnanců, které opravdu přinášejí výsledky. Za poslední rok se mé vnímání Performie změnilo díky množství kvalitních informací, vzdělávání a know-how, které mi poskytli, což mi pomohlo lépe porozumět a využít jejich metody v praxi."
„Už předtím jsem Performii vnímala jako významnou podporu ve své práci, ale navíc teď mají více zajímavých témat v podcastech, newsletteru, na webinářích a brunchích."
Performia rovná se efektivita a funkčnost
Jaká přídavná jména (vlastnosti) by klienti Performie k naší značce přidali? Tady je prvních 5 míst: Efektivní, funkční, přátelské, praktické, spolehlivé

Performia není personální agentura
Protože jsme – i přes naši nelibost – často popisováni jako personální agentura, zajímalo nás v průzkumu to, zda a jak si naši klienti myslí, že se od personální agentury lišíme. Nejčastěji v odpovědích zmiňovali úplně jiný a komplexní přístup. „Nedává vám ryby, naučí vás chytat!“ popsal jeden z respondentů vše v jedné větě. Ve více větách to pak popsal jiný dotázaný:
„Performia se od běžné personální agentury liší tím, že se zaměřuje nejen na nábor, ale i na komplexní hodnocení a rozvoj zaměstnanců s důrazem na jejich dlouhodobou produktivitu a výkon. Místo pouhého zprostředkování pracovníků poskytuje nástroje a školení, které firmám pomáhají sestavit vysoce výkonné týmy a optimalizovat lidské zdroje v souladu s jejich specifickými potřebami."
Kvalita produktů a služeb
V dobrém vnímání značky hraje obrovskou roli kvalita produktů a služeb, protože bez ní je vnímání jen nafouknutá bublina. Proto jsme se v průzkumu zeptali i na to. 83 % dotázaných nám dalo jedničku a zbylých 17 % dvojku. Je vidět, že pořád máme co zlepšovat, ale za tenhle výsledek jsme tedy obrovsky vděční.
K tomu z průzkumu vyšlo, že pravděpodobnost, že dotázaní doporučí Performii známým je 84,4 % (měřeno pomocí NPS – net promoter score = míra loajality zákazníků).

Tímto děkujeme všem klientům za čas a naší René, že jsme díky ní a spolu s ní zrealizovali průzkum a víme teď zase o něco více o tom, co si o nás naši zákazníci myslí. Máme stále na čem pracovat, protože našim cílem je pomoci co největšímu počtu firem s hodnotnými produkty a službami, aby měli skvělé a loajální lidi v týmu a mohly tak dosáhnout svých vlastních cílů a snů.
Nevěříte, že takový průzkum může vyjít tak dobře? Zkuste spolupráci s námi na vlastní kůži a uvidíte sami.
Průzkum zrealizovaly a vyhodnotily: René Kalašová, Johana Ficová
Toto shrnutí pro vás napsala: Barbora Hartmannová
Chcete se s námi naučit, jak vybudovat skvělý tým?
Podívejte se na aktuální termíny našich seminářů a vyberte si to, co se Vám zrovna hodí.
Další články
Spustili jsme Performapku: Vše z Performie přehledně na jednom místě
Být VIP klientem Performie znamená využívat nespočet výhod a užívat si péče, kterou našim klientům věnujeme. Abychom vám práci s lidmi ještě více zpříjemnili, spustili jsme aplikaci Performapka.
celý článekCo se děje v Performii 12-2024
Co se v Performii událo na podzim roku 2024? A co aktuálně hýbe světem managementu a personalistů? To se dozvíte v tomto nabitém shrnutí.
celý článekCo v Performii chystáme na rok 2025?
Rok 2024 už se pomalu blíží ke svému konci. Byl opět plný seminářů, inspirativních setkání a schůzek s klienty. Opět se potvrzuje, že s Performií se prostě člověk nenudí. V tomto trendu hodláme pokračovat i v roce 2025. Abyste se na něj mohli těšit tolik, jako my, máme tu pro vás malou ochutnávku z toho, co všechno chystáme.
celý článekPrvní celodenní seminář v angličtině je za námi!
S velkou radostí a hrdostí oznamujeme, že naše kolegyně Hanka má za sebou svůj první celodenní seminář v angličtině! Tento významný milník nebyl jen o překonání jazykové bariéry, ale také o měsících intenzivních příprav.
celý článek