Karel Dytrych: Neustálé zefektivňování je krysí závod, bez něj se ale tým neobejde

Proč bychom se vlastně měli pořád zefektivňovat? Jak je možné, že i přesto, že máme spousty nástrojů, co nám šetří čas, stále nemáme čas na pravidelný sport, spánek nebo koníčky? Jak přesvědčit i zaryté milovníky rutiny, aby začali používat nový nástroj k práci? A co dává víc zabrat? Dvě firmy, nebo dvě děti? O tom si Barbora Hartmannová povídala s Karlem Dytrychem, spoluzakladatelem a CEO společnosti Freelo Bay, který prostřednictvím nástroje Freelo a dalších online projektů šetří čas a zjednodušuje práci jednotlivcům i celým týmům.

OCENĚNÍ: EP Firemní podcast roku 2024 – 2. místo v kategorii Dlouhodobý přínos.



„Přes Freelo řešíme v podstatě všechno, třeba i vývoj Freelo. Od komunikace po úkolování, skvěle funguje jako nástroj na onboarding, neboť každý ví, co má dělat. Co nás odlišuje od konkurence je mnoho drobností. Freelo například umí rozpoznat, komu by se měl během řešení úkol dále poslat, takže nemusíte hledat v obsáhlém seznamu konkrétního člověka. Stejně tak v případě úkolu po termínu rovnou uživateli navrhuje termín posunout, buď by to musel dělat manuálně nebo by mátl chudáka kolegu. Snažíme se vychytat spoustu takovýchto nuancí. Pokud sami najdeme problém, snažíme se jeho řešení implementovat do Freela.”
Karel Dytrych, CEO společnosti Freelo Bay

Chcete vědět o každém novém dílu rozhovorů?

Sledujte nás na sociálních sítích a v podcastových aplikacích.
Máte nějaký nápad na další téma? Napište nám na marketing@performia.cz

Chcete vědět, jak mít tým plný efektivních tahounů?


Pak vás bude zajímat seminář Jak vytvořit a udržet skvělý tým.


O lidech: Proč šéfové omlouvají své lidi, i když za to evidentně nestojí


Zažili jste někdy situaci, kdy váš kolega lhal, neplnil sliby, nebo si až příliš prodlužoval pauzy na oběd a jeho nadřízený s tím i přesto nic neudělal, a ještě ho omlouval? Barbora Hartmannová a Lucie Spáčilová v tomto díle podcastu mluvily o tom, proč se to vlastně děje a kam až omlouvání prohřešků může vést.

celý článek

O lidech: 5 tipů, jak najmout dobré lidi, i když na to nemám budget ani čas


Co mám dělat, když zoufale potřebuji posilu do týmu, ale nemám ani čas se tomu věnovat, ani peníze na inzerci či externí firmu a ani si tak úplně nejsem jistý, jestli toho člověka dokážu zaplatit?

celý článek

Ivana Drábková: Bezpečné prostředí ve firmě může někdy znamenat i vyhazov společníka


Ivana Drábková léta jako krizová manažerka pomáhala šéfům a personalistům vytvořit v jejich firmě bezpečné a produktivní prostředí. Dnes své zkušenosti, které byly někdy opravdu drsné, využívá ve společnosti Performia jako konzultantka pro firmy na Severní Moravě. Barbora Hartmannová si s ní povídala o tom, jaké nejtěžší situace ve firmách řešila, co je podle ní největší „Achillovou patou“ šéfů českých firem a jak s nimi vytváří spravedlivé prostředí pro práci, díky kterému si šéfové nenosí starosti se zaměstnanci domů.

celý článek

O lidech: Problémoví zaměstnanci: Kdy to stojí za námahu a kdy je čas se rozloučit?


Představte si člověka, který chvíli skvěle pracuje, ale pak má najednou období, kdy se mu nic nedaří, dělá chyby, zapomíná. Střídají se chvíle, kdy ho chválíte, a chvíle, kdy ho spíše křísíte. Čím to vlastně je a jak se takový člověk liší od někoho, komu stačí se jen dovzdělat? Jak poznat opravdu problémového zaměstnance?

celý článek